15 marca 2017

Milka poncho

Inspiracja: nieco śmieszna sytuacja, ponieważ babcia poprosiła mnie o zrobienie jej grubego, długiego szalika na zimę, pasującego do czapki. Jako grzeczna wnuczka oczywiście ochoczo zabrałam się do pracy (i wspominałam czasy, kiedy byłam mała i sama prosiłam babcię, by coś dla mnie wydziergała). Kiedy zrobiłam ok. 1/3 szala, babcia zrezygnowała z 'zamówienia'. I tak zostałam ze znaczną ilością wełny... Palce mnie świerzbiły, więc postanowiłam zrobić coś, czego jeszcze nie posiadam. I tak powstało milkowe ponczo ;)
Co ciekawe, zorientowałam się, że to kolory mojej ulubionej czekoladki, dopiero wtedy, kiedy położyłam opakowanie koło zaczętego projektu... Sam projekt zaczerpnięty z kanału YT ThePatternfamily
Materiał: wełna Zuza Natural w kolorze fioletowym i białym.
Wymiary: długość - 68cm, frędzelki - 12cm

Nie mam jednakowoż pojęcia, do czego będę to ponczo nosić. Kolory są świetne, jednak mało uniwersalne jak dla mnie... ciekawe, czy Indianie używali fioletowego barwnika - jeszcze się z tym nie spotkałam w praktyce. No to cóż, będzie innowacja ;) bardziej hippie, ale za to jak happy!







1 komentarz:

  1. Ładne! Zapraszam do mnie na Candy:
    http://grandmothermartha.blogspot.com/2017/03/zapraszam-na-wiosenne-candy.html
    I pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń

Sztuka Cicha by CattyKat © 2018. Wszelkie prawa zastrzeżone. Z do twórczości.